معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

تماس با ما

به منظور برقراری تماس و ارتباط با مجموعه تبلیغاتی بازار صالح آباد می‌توانید از طریق دکمه‌های زیر با کارشناسان ما در بخش‌های مختلف سامانه در ارتباط باشید. لازم به ذکر است با توجه به فرآیند‌کاری فروشندگان ما که بر مبنای تلگرام (کانال و پاسخگوی مجازی فروشنده)؛ دسترسی به همکاران ما در این بخش نیز به صورت پاسخگوی مجازی (تلگرام و واتساپ) تعریف شده است.

تماس با کارشناسان صالح آباد

به منظور افزایش کارایی مجموعه و پرهیز از تماس‌های غیر‌مرتبط و در راستای خدمت هرچه بهتر؛ کارشناسان بازار صالح آباد تمام وقت (حتی ساعات غیر اداری) به صورت آنلاین و از طریق پاسخگوی مجازی (تلگرام) آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما مراجعین محترم می‌باشند. بدیهی است درخواست‌هایی که به صورت متنی و از طریق پل‌های ارتباطی که در ادامه این مطلب قرار گرفته است، ثبت می شوند؛ در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و مراتب همکاری و اجرای فرامین شما با نهایت دقت و ظرافت انجام می‌پذیرد.

تلفن تماس با پشتیبانی: ۰۹۲۱۸۴۱۶۴۸۴


ارتباط با کارشناسان صالح آباد: 


پاسخگوی تلگرامی واحد تبلیغات و فروش:

شما فروشنده و عرضه کننده‌ی عزیز چنانچه تمایل به درج آگهی محصولات و خدمات خود در سامانه تبلیغاتی بازار صالح آباد را دارید؛ از طریق دکمه‌ی زیر با پاسخگوی تلگرامی واحد تبلیغات و بازاریابی ما در ارتباط باشید.


 

تماس با صالح آباد


سایر کارشناسان صالح آباد:

به منظور ایجاد تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه تبلیغاتی صالح آباد، لطفا از طریق دکمه های زیر با پاسخگوی مجازی و پشتیبان هر بخش در ارتباط باشید. به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و خدمت رسانی هرچه بهتر همکاران ما به صورت آنلاین و در تمامی ساعات اداری و غیر اداری پاسخگوی شما خواهند بود. این راه‌های ارتباطی به منظور ارتباط و تعامل دوطرفه با شما در نظر گرفته شده است. لذا خواهشمندیم نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان سامانه صالح آباد مطرح کنید.

کارشناسانواحد مربوطهپاسخگویی
کـارشناس تبلیغات و بازاریابیارتباط با واحد تبلیغات و فروش سامانه صالح آبادپاسخگو تلگرام
کـارشــــناس امور فروشندگاناحراز هویت و امور مربوط به فروشندگان همکارپاسخگو تلگرام
روابـــط عمومی و ثبت شکایاتروابط عمومی و امور مشتریان مجموعه صالح آبادپاسخگو تلگرام
کارشناس شبکه‌های اجتماعیپشتیبانی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تویترپیج اینستاگرام
کارشناس بخش فنی (وبسایت)مشکلات و پیشنهادات فنی را در میان بگزارید.پاسخگو تلگرام
کارشناس فروشندگانپاسخگو تلگرام

تماس با فروشندگان کالا :

عمده فروشی آنلاین صالح آباد در نظر دارد تا با پوشش حداکثری کالا و اجناس توزیع شده در بازار گامی مهم و ارزنده در جهت تحقق اهداف خویش برداشته و با کم نمودن فاصله عرضه و تقاضا و حذف واسطه های فروش و افزایش قیمت کالا، شما را با قیمت‌های حقیقی و دست اول محصولات مواجه نماید و پروسه خرید و بررسی محصولات را با طراحی یک پلتفرم کارا و محصول محور برای شما تسهیل نماید. در جهت تحقق این اهداف ما ناگزیریم تا ارتباط شما را به صورت مستقیم با واحد‌های فروش و ثبت سفارش هر فروشگاه برقرار نموده و پشتیبانی مربوط به امور ثبت سفارش و خرید مشتری را به شخص فروشنده واگذار نمائیم.

ازین رو شما مشتریان عزیز می‌توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون محصول انتخابی خود اعم از قیمت محصول، ثبت سفارش و نحوه ارسال آن به صفحه خرید محصول مورد نظر خود وارد شوید و از طریق شماره تلفن‌های موجود در صفحه، با واحد فروش (فروشنده دست اول) هر محصول تماس برقرار نمائید.

لازم به ذکر است:

سامانه تبلیغاتی صالح آباد هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد و تمامی مسئولیت تبلیغ با فروشنده‌ی مسئول آگهی می باشد.

 به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی خرید امن از فروشندگان آنلاین که در سایت‌های آگهی فعالیت میکنند؛ لطفا اینجا کلیک کنید.


ارتباط با مدیریت بخش فنی :

شما می‌توانید جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در راستای بهبود کیفیت و کارائی مطالب این وبسایت از طریق فرم زیر و یا ایمیل سامانه با بخش طراحی و توسعه این وبسایت ارتباط برقرار نمائید.

ایمیل  : salehabad.org@gmail.com

ارتباط مستقیم با مدیریت بخش فنی