معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

آدرس تیپاکس بازار‌‌های تهران

دسته بندی: معرفی بازار
22 آذر 1398
آدرس تیپاکس بازار‌‌های تهران

تیپاکس مبتکر صنعت ارسال سریع سرویس درب به درب در ایران است که دارای شعباتی متعدد در اقصی و نقاط کشور می‌باشد؛ این مجموعه همواره در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی‌های به روز در حوزه ارتباطات و فناوری پیشگام بوده و با افتتاح شعبات و ارائه راهکارهای مناسب علاوه برفراهم نمودن بستر لازم برای کسب و کار گستره‌ی فراوانی از افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مرسولات پستی مشتریانش به ارمغان آورد.

به دلیل نقش پراهمیت و گستره شرکت‌های باربری و سرویس‌های انتقال مرسوله نظیر پست، تیپاکس و … در حمل و نقل بار و تحویل آن به مشتری؛ در این مقاله آدرس تیپاکس بازار‌‌های تهران را به شما معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید برای انتقال مرسولات خود استفاده کنید.

شعبات پست تیپاکس بازار 

شعبات متعدد پست تیپاکس در سراسر کشور این امکان را فراهم کرده تا بتوانید سفارشات اینترنتی یا مرسولات پستی خود را در کوتاه‌ترین زمان به دست گیرنده برسانید. دیگر ویژگی پست تیپاکس که آن را از سایر شرکت‌های پستی متمایز نموده ظرافت و دقت بالایی است که در حمل مرسوله‌ها دارد. از این رو می‌توانید بدون نگرانی، لوازم شسکتنی و باارزش خود را نیز به دست این شرکت پستی بسپارید. در ادامه این مطلب از وبلاگ بازار صالح آباد نزدیک‌ترین شعب تیپاکس به بازارهای تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.


راهنما مطالعه متن:


آدرس تیپاکس بازار‌‌های تهران

پست تیپاکس شعبات متعددی در بازار های بزرگ و پر تردد سرار کشور برای ارائه خدمات به فروشندگان و خریداران افتتاح کرده است که در حوزه بازار مستقر بوده و به ارائه خدمات پستی و حمل و نقل سریع کالا برمبنای سرویس به‌محض تقاضا (On-Demand) به مشتریان می‌باشند. در این مقاله به معرفی شعبات تیپاکس بازار تهران و حومه می‌پردازیم و در ادامه آدرس (+لوکیشن) و تلفن تماس آن‌ها را برای دسترسی هرچه بهتر شما، قرار داده ایم؛ برای دسترسی آسان‌تر با شماره‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید و یا روی دکمه‌ی اپلیکیشن‌های مسیریابی (که در انتها مطلب است) کلیک کنید.

تیپاکس بلوار کمیل – حومه بازار صالح آباد :

آدرس: بزرگراه شهید رجائی، بلوار شهرداری، میدان هادی ساعی،خیابان قم، میدان شهدای شاملو، بلوار کمیل

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۹۶۱۴۵۶

تیپاکس بلوار کمیل نزدیک‌ترین شعبه به بازار صالح آباد تهران می‌باشد؛ شما می‌توانید فقط با یک تماس، محصولات را درب منزل تحویل مامورین تیپاکس داده تا در کمترین زمان به مقصد مورد نظر برسد.

 

آدرس تیپاکس صالح آباد با مسیریاب بلد

آدرس تیپاکس صالح آباد با مسیریاب مسیرا

آدرس تیپاکس صالح آباد با مسیریاب ویز

آدرس تیپاکس بازار‌‌ صالح آباد با مسیریاب نشان

تیپاکس بازار تهران :

آدرس: خیابان خیام، روبروی پاچنار، کوچه شهید جواد مبرّی، گذر مستوفی، روبروی حمام شادکام، پلاک ۷۳

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۵۷۸۲۱۲ – ۰۲۱۵۵۵۷۸۲۱۳

آدرس تیپاکس بازار‌‌ تهران با مسیریاب بلد

آدرس تیپاکس بازار‌‌ تهران با مسیریاب مسیرا

آدرس تیپاکس بازار‌‌ تهران با مسیریاب Waze

آدرس تیپاکس بازار‌‌ تهران با مسیریاب نشان

تیپاکس آذری – بازار امامزاده حسن :

آدرس: تهران، آذری، امام زاده حسن، خیابان صبوری (رضوان سابق) پلاک ۸۲

تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۰۳۱۷۸۹۰۲۱۵۵۷۰۷۴۰۰

 

پست تیپاکس چهاردانگه :

آدرس: شهرک صنعتی چهاردانگه، بزرگراه آیت الله سعیدی، جنب بانک اقتصاد نوین، داخل کوچه ناصریه

تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۲۵۷۰۷۰

 

درباره پست تیپاکس

بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف می‌باشد، ارزشمند است. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.
تیپاکس مجموعه بی‌نظیر شصت ساله‌ای است که به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی هم کار کردن در آن لذت بخش است و هم مشتریانش به خوبی آن را می‌شناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند.

معرفی اپلیکیشن مای تیپاکس :

اپلیکیشن MY Tipax یک کانال ارتباطی آنلاین بر بستر وب و تلفن همراه است که پس از نصب بر روی گوشی‌های موبایل، می‌تواند همه خدمات ثبت، رهگیری، پیگیری و انجام عملیات ارسال تا دریافت یک بسته را انجام دهند. روش استفاده از به این صورت است که پس از اجرای برنامه ابتدا وزن، آدرس، نام گیرنده و فرستنده را ثبت کنید تا مبلغ کرایه آنلاین به شما نمایش داده شود و سپس در صورت تمایل از طریق درگاه پرداخت وجه را واریز نمائید.

با ثبت درخواست نزدیک‌ترین نماینده پست تیپاکس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال شده تا بسته را تحویل بگیرد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن مای تیپاکس آدرس‌ بازار‌های تهران و سایر شهرستان را مشاهده و در صورت ارسال مرسولات، بسته‌ی خود را در خانه دنبال کنید و پس از به مقصد رسیدن آن، شما امضاء گیرنده را مشاهده خواهید کرد.

 

مقالات مرتبط

9 دی 1398
مرکز خرید رویال سنتر

مرکز خرید رویال سنتر (بازار صالح آباد تهران)

معرفی مرکز خرید عمده رویال سنتر مجتمع تجاری رویال سنتر یکی از مجتمع‌های تجاری در بازار صالح آباد تهران...

ادامه مطلب
7 شهریور 1398
ساعت کاری بازار صالح آباد

ساعت کاری بازار صالح آباد

بازار صالح آباد تهران واقع در جنوب تهران (تقاطع اتوبان تندگویان و هاشمی) بازار عمده فروشی لوازم خانگی، آشپزخانه،...

ادامه مطلب
15 فروردین 1399
شرکت تولید الکل و مواد غذایی بیدستان

شرکت تولید الکل طبی بیدستان

کارخانه تولید اتانول و مواد غذایی این شرکت به عنوان قدیمی‌ترین واحد تولید اتانول در کشور؛ از سال ۱۳۱۳...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • شعبانی‌نیا
    15 دی 1401

    تیپاکس یا باربری؟ کدومش خوبه؟

    • علیرضا یعقوبی
      15 دی 1401

      درود بر شما
      با توجه به نیازتون هر دو خوب هستند و باید بسنجید که کدام به کار شما میاد، مطالب مورد نیاز درمورد تیپاکس بازار های تهران در این مقاله موجود است و برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد باربری ها روی ” لیست باربری های مجاز تهران ” کلیک کنید