معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد تهران

11 آبان 1400
مراکز خرید و انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد

بازار صالح آباد تهران اوایل دهه هشتاد با انباری متوسط از کالاهای وارداتی (انبار ۸۸) چون سفره و اقلام محدودی از لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه شکل گرفت و در ادامه با جهشی بی‌نظیر و در کمتر از ده سال و با اضافه شدن انبارهای دیگری نظیر انبار داوری، انبار فیاضی، انبار ۷۷، انبار ۶۹ و … توسعه و گسترش یافت.

در اوایل دهه نود و در راستای نوسازی املاک‌های فرسوده ساخت انبار جایش را به ایجاد فضاهای شیک و امروزی در قالب پاساژها و مراکز خرید کلی لوازم خانگی داد تا در کنار انبارها و دیگر مغازه‌ها، این بازار عمده فروشی را به بازاری پویا و کم رقیب از محصولاتی متنوع و البته کاربردی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه در تهران تبدیل گرداند.

با ما همراه باشید شما را با مهم‌ترین انبارهای بازار صالح آباد و همچنین مراکز خرید و پاساژ‌های این بازار بیشتر آشنا کنیم.


آنچه در ادامه خواهید خواند:


انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد تهران

در اینجا می‌خواهیم به معرفی انبارهای موجود در بازار عمده فروشی صالح آباد بپردازیم؛ بازار صالح آباد که از ابتدا با یک انبار به اسم انبار ۸۸ کار خود را آغاز کرد در حال حاضر یکی از بازارهای معروف در زمینه فروش عمده محصولات خانه و آشپزخانه می‌باشد که روز‌به‌روز به وسعت آن افزوده می‌شود. در این قسمت انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد تهران را نام برده و درادامه به معرفی کامل‌تر هریک از آن‌ها می پردازیم:

  • انبار ۸۸
  • انبار ۷۷
  • انبار فیاضی
  • انبار ۶۹
  • انبار داوری
  •  انبار ۶۰

انبار ۸۸؛ معروف‌ترین انبار بازار صالح آباد

همانطور که اشاره کردیم انبار ۸۸ را می‌توان نقطه شروع شکل گیری بازار صالح آباد دانست؛ این انبار در ابتدا از چند فروشگاه با محصولاتی نظیر سفره و اقلام محدودی از لوازم آشپزخانه شروع به کار کرد که عمدتا محصولات وارداتی بود و توسط واردکنندگان به واحد‌های تک‌فروشی عرضه می‌گردید و بعدها با گسترش مغازه‌داران و اصناف مختلف به انبار بزرگ ۸۸ یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین انبارهای بازارصالح آباد معروف گشت و درحال حاضر تعداد زیادی از واردکنندگان و مراکز پخش لوازم خانگی در این انبار محصولات خود را عرضه می‌کنند.

این انبار بورس اقلام متعدد و متنوعی از لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم دکوری، لوازم کادویی و … می‌باشد. نکته‌ی حائز اهمیت درمورد انبار ۸۸ این است که این انبار در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی بصورت کامل بسته و تعطیل می‌باشد.

آدرس: تهران – صالح آباد غربی – خیابان کلهر – خیابان مدرسه – انبار ۸۸

ساعت کاری: ۹ صبح لغایت ۱۹٫ به غیر از روزهای تعطیل و جمعه‌ها

در مقاله معرفی انبار ۸۸ صالح آباد بیشتر در مورد این انبار نوشتیم و ویدئوی آن را نیز با شما به اشتراک گذاشتیم.


Balad-button google-map

انبار 88 بازار صالح آباد تهران


انبار ۷۷ بازار صالح آباد؛ تنوعی عظیم از محصولات دکوری

در راسته خیابان کلهر و بعد از میدان اصلی، دقیقا روبروی انبار داوری، انبار ۷۷ صالح آباد واقع است که نسبت به سایر انبارها تعداد کمتری فروشگاه لوازم آشپزخانه دارد ولی در عوض تنوع محصولات دکوری و لوازم خانگی بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به ظروف چوبی و بامبو نیز هستید محصولات شیک و متنوعی را می‌توانید در این انبار پیدا کنید. در انبار ۷۷ همچنین می‌توانید از صنایع دستی، لوازم آرایشی بهداشتی، انواع شمع، بدلیجات و اسباب‌بازی فروشی‌ها دیدن کنید.

آدرس: تهران – صالح آباد غربی – خیابان کلهر – بعد از میدان اصلی – روبروی انبار داوری

ساعت کاری: ۹:۳۰ لغایت ۲۰٫ همه روزه حتی روزهای پنجشنبه

Balad-button google-map

انبار 77 بازار صالح آباد تهران


ویدئوی معرفی انبار ۷۷

در این ویدئو همکاران ما به معرفی انبار ۷۷  پرداخته‌اند و شما می‌توانید از طریق این ویدئو با محیط این انبار، محصولات و اصناف موجود در آن آشنا شوید.


انبار فیاضی صالح آباد؛ تنوعی از صنوف مختلف

انبار فیاضی هم یکی دیگر از انبارهای بازار صالح آباد تهران می‌باشد که در همان خیابان اصلی بازار صالح آباد (خیابان کلهر) قبل از میدان اصلی است که شاید بخاطر نداشتن تابلو و سر‌درب خیلی از افراد آن را به اسم نشناسند. ولی قطعا با یک پرس‌و‌جو ساده از سایر فروشندگان می‌توانید به راحتی انبار فیاضی را پیدا کنید.

در ادامه نیز عکس‌هایی از انبار برای شما گذاشته شده‌است که بیشتر با محیط انبار فیاضی آشنا شوید. در این انبار می‌توانید خرده‌ریز لوازم خانه، جوراب و لباس زیر زنانه و مردانه، عروسک و اسباب‌بازی، لوازم التحریر و … را ببینید و خریداری کنید. در روزهای جمعهِ انبار فیاضی، تعداد کمی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های این انبار باز می‌باشند.

آدرس: تهران _ بازار صالح آباد غربی _ خیابان کلهر _ انبار فیاضی

ساعت کاری: ۹ صبح لغایت ۱۹

Balad-button google-map

انبار فیاضی بازار صالح آباد تهران


مجتمع تجاری کلهر (انبار ۶۹)

یکی دیگه از انبارهای قدیمی بازار صالح آباد، انبار ۶۹ سابق یا مجتمع تجاری کلهر فعلی است که در خیابان اصلی این بازار یعنی خیابان کلهر جنب ایستگاه اتوبوس واقع شده است. در مجتمع تجاری کلهر حدود ۳۰ فروشگاه در زمینه عرضه لوازم آشپزخانه و خرده‌ریز آن، لوازم خانه، حوله و پتو، رخت آویز، لوازم دکوری و درکل هرآنچه برای تهیه یک جهیزیه لازم است در این انبار وجود دارد.

برای کسانی که علاقه‌مند به ظروف سفالی هستند، از گلدان گرفته تا ظروف تزئینی، پیشنهاد ما این است که حتما به مجتمع تجاری کلهر سری بزنند. از مزیت این انبار این است که فروشگا‌ه‌های آن در روزهای تعطیل و جمعه ها نیز باز می‌باشند.

آدرس: تهران – صالح آباد غربی – خیابان کلهر – جنب ایستگاه اتوبوس – مجتمع تجاری کلهر

ساعت کاری: ۹ صبح لغایت ۱۹

Balad-button google-map

مجتمع تجاری کلهر صالح آباد

در کانال تلگرام صالح آباد از جدیدترین و بروزترین لوازم خانه و آشپزخانه دیدن کنید…


ویدئو معرفی انبار ۶۹

در ویدئوی زیر همکاران ما به معرفی انبار کلهر (۶۹) پرداخته‌اند. شما می‌توانید با دیدن این ویدئوی کوتاه با محیط این انبار، محصولات و اصناف موجود در آن بیشتر آشنا شوید.


انبار بزرگ داوری صالح آباد

بعد از انبار ۸۸، یکی دیگر از معروف‌ترین انبارهای بازار صالح آباد انبار داوری است. همانطور که بالاتر گفته شد، انبار داوری و انبار ۷۷ دقیقا روبروی هم در خیابان کلهر قرار گرفته‌اند. علاوه بر فروشگاه‌های داخل انبار داوری، مغازه‌ها و فروشگاه‌های راسته خیابان کلهر، از فروشگاه پخش برادران حبیبی تا فروشگاه سون که نبش خیابان قرار دارند، مربوط به انبار داوری می‌باشند.

در بدو ورود شما به این انبار مغازه‌های اسباب‌بازی فروشی نگاه شما را جلب می‌کند اما با کمی گشت‌و‌گذار در انبار داوری پاساژی رو مشاهده می‌کنید که لوازم آشپزخانه و خرده‌ریزهای کاربردی در آن وجود دارد. در این انبار لوازم آرایشی و بهداشتی، دکوری و اسباب‌بازی بیشتر به چشم شما می‌خورد. انبار داوری دو درب ورودی دارد،که درب اصلی آن از خیابان کلهر و دیگری در خیابان لرنژاد می‌باشد.

آدرس: تهران _ صالح آباد غربی _ خیابان کلهر _ بعد از میدان اصلی _ روبروی انبار ۷۷

ساعت کاری: ۹ صبح لغایت ۲۰

Balad-button google-map

انبار داوری بازار صالح آباد تهران


ویدئوی محصولات انبار داوری

در این ویدئو همکاران ما به معرفی کامل انبار داوری، محصولات عرضه شده و فروشندگان آن پرداخته‌اند.


انبار ۶۰؛ بورس لوازم آشپزخانه و اسباب بازی

یکی دیگر از انبارهای بزرگ بازار صالح آباد انبار ۶۰ می‌باشد که به بورس لوازم آشپزخانه، دکوری و اسباب بازی معروف می‌باشد. این انبار نیز در خیابان رحیمی خرسند واقع شده است.

آدرس دقیق: تهران _ اتوبان بهشت زهرا _ بازار صالح آباد غربی _ خیابان رحیمی خرسند _ کوچه موتور آب _ انبار ۶۰

انبار 60 بازار صالح آباد


پاساژها و مراکز خرید

بازار صالح آباد تهران نیز مانند سایر بازارها دارای تعدادی پاساژ و مراکزخرید می‌باشد که مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی در آنها فعال هستند. البته اگر قبلا شما به بازار صالح آباد رفته باشید برایتان سوال است که مگر صالح آباد پاساژ هم دارد!؟ بله، به تارگی تعدادی پاساژ نیز به فضای بازار صالح آباد اضافه شده که رونق زیادی به بازار داده است.

در ادامه مطالب می‌خواهیم، بصورت کلی و مختصر، شما را با پاساژها و مراکز خرید صالح آباد آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید رویال سنتر

موقعیت مکانی مناسب پاساژ رویال سنتر تهران این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید با آسودگی خاطر با خودروی شخصی خود به این مجتمع تجاری عزیمت کنید و خرید و سایر فعالیت‌های تجاری مد نظر خود را انجام دهید. این مرکز خرید فعال در بازار صالح آباد دارای واحدهای تجاری مختلفی با برندهای معتبر است که محصولات خود را با کیفیت‌های مناسب و قیمت های مقرون به صرفه و تخفیف های فروشگاهی به عرضه گذاشته اند.

از جمله این اصناف ظروف آشپزی، لوازم آشپزخانه، ظروف دکوری و بلوری، لوازم دکوری و تزئینی منزل و … می‌باشد که در تنوع طرح‌های مختلف و با کیفیت‌های متفاوت به فروش گذاشته شده است. همچنین مغازه‌های زیادی در زمینه لوازم دکوری لوکس و شیک در این پاساژ فعالیت دارند.

این مرکز تجاری یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کالای دکوری و فانتزی در بازار صالح آباد می‌باشد که روزانه مشتریان و بازدید‌کنندگان قابل توجهی جهت خرید کالا به این مرکز مراجعه می‌کنند. مجتمع تجاری ROYAL CENTER با توجه به تنوع خدماتی که ارائه می‌کند تقریبا به نیازهای مرتبط با کالا و لوازم خانه و آشپزخانه شما به درستی پاسخ می‌دهد.

آدرس مرکز خرید رویال سنتر 

آدرس: تهران – اتوبان بهشت زهرا  – بازار صالح آباد _ خیابان شهید کلهر _ خیابان شهید چمران _ کوچه آصف الدوله _ مرکز خرید رویال سنتر

جهت مشاهده آدرس بازار صالح آباد کلیک کنید.

google-map


تصاویر مجتمع تجاری رویال سنتر

پاساژ رویال سنتر بازار صالح آباد

لایوهای بازارگردی و قیمت روز اجناس عمده را در پیج اینستاگرام صالح آباد ببین…

پاساژ آتا سنتر

پاساژ آتا سنتر یکی دیگر از پاساژهای شیک بازار صالح آباد است که در اوایل خیابان عزتی صالح آباد واقع شده است. پاساژ اتا سنتر این امکان را در اختیار همشهریان عزیز قرارداده است که بتوانند خرید بهتر و مفرح‌تری در کنار خانواده و عزیزان خود از بازار صالح آباد را داشته باشند. پاساژ آتا سنتر، علاوه بر لوازم خانه و آشپزخانه، محصولات کالای خواب و کادویی نیز دارد.

آدرس: تهران _ صالح آباد غربی _ میدان رسالت _ خیابان عزتی _ پاساژ آتا سنتر

google-map

پاساژ آتا سنتر صالح آباد تهران


پاساژ صاحب الزمان

وقتی به میدان رسالت بازار صالح آباد میرسید، وارد خیابان صاحب الزمان شده و پس از طی مسافتی به پاساژصاحب الزمان خواهید رسید که تابلو مشخصی سر در آن قرار گرفته است. در این بازار عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می نماید. پاساژ صاحب الزمان یکی دیگه از پاساژهای فعال در بازار صالح آباد تهران می‌باشد که علاوه بر لوازم خانه، اقلام پلاستیکی و عروسک فروشی نیز دارد.

آدرس: تهران _ صالح آباد غربی _ خیابان صاحب الزمان _ پاساژ صاحب الزمان

google-map

پاساژ صاحب الزمان صالح آباد


پاساژ مارکوپولو بازار صالح آباد

این پاساژ تازه تاسیس واقع در خیابان رحیمی خرسند بوده  ودارای ۶ طبثه می‌باشد. در حال حاضر در این پاساژ فروشندگان آرایشی بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه و اسباب بازی فروشی فعالیت دارند.

آدرس: تهران _ صالح آباد غربی _ خیابان رحیمی خرسند _ نبش کوچه احمد صالح آبادی

پاساژ مارکوپو صالح آباد


خدمات غیر حضوری

بازار صالح آباد تهران برای مبدل شدن به بهترین مرکز لوازم آشپزخانه تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند رضایت همه‌ی مشتریان عزیز و هموطنان را کسب نماید. با توجه به این که در این روزها کمتر جایی در تهران وجود دارد که ما بتوانیم در آن اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان پیدا کنیم، مرکز خرید صالح آباد مناسب‌ترین مرکز خرید می‌باشد.

محصولات عرضه شده

کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی باعث رشد فروش، افزایش سودآوری، گردش مالی مناسب و راه‌اندازی چرخه‌ی اقتصاد خواهد گردید. در بازار صالح آباد اقلام بصورت مستقیم از تولیدکنندگان و واردکنندگان اراِئه می‌گردد. این ویژگی توانسته‌است بازار صالح آباد را به بهترین بازار لوازم آشپزخانه، لوازم تزیینی و دکوری، ظروف سرو و پذیرایی، لوازم خانگی، آرایشی-بهداشتی، لوازم التحریر، لوازم الکترونیکی و هرآنچه که شما برای خانه و تهیه جهیزیه لازم دارید، مبدل نماید.

فروشندگان بازار 

پلتفرم تبلیغاتی صالح آباد | بازار صالح آباد تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید بدون نیاز به حضور در شلوغی بازار و آلودگی شهر، تمامی محصولات عرضه شده در انبارها و سایر فروشندگان بازار صالح آباد تهران را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی زیر مجموع، مشاهده نموده و ضمن اطلاع از جزئیات فروش و قیمت محصولات، با فروشنده‌ی دست اول کالا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

مشاهده فروشندگان فعال در بازار صالح آباد تهران

تبلیغات درصالح آباد:

نشر همزمان آگهی محصولات و خدمات شما در وب‌سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی و ویدئویی پلتفرم تبلیغاتی صالح آباد، فرصت بهتر دیده شدن تبلیغات شما را در بین علاقمندان و مشتریان هدف فراهم می‌کند.

شما فروشندگان محترم می‌توانید آگهی محصولات خود را پلتفرم‌های تبلیغاتی صالح آباد منتشر کرده و روزانه به هزاران بازدید‌کننده اینترنتی بازار صالح آباد تهران نمایش دهید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و درج آگهی در صالح آباد به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

19 خرداد 1398
آدرس بازار صالح آباد تهران

آدرس بازار صالح آباد

بازار صالح آباد یکی از بزرگترین بازارهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد....

ادامه مطلب
7 شهریور 1398
ساعت کاری بازار صالح آباد

ساعت کاری بازار صالح آباد

بازار صالح آباد تهران واقع در جنوب تهران (تقاطع اتوبان تندگویان و هاشمی) بازار عمده فروشی لوازم خانگی، آشپزخانه،...

ادامه مطلب
8 مهر 1400
انبار 88 بازار صالح آباد تهران

معرفی انبار ۸۸ بازار صالح آباد تهران

وقتی صحبت از یک بازار عمده فروشی می‌شود ناخودآگاه ذهن ما به سمت مراکز پخش و انبارهایی از مغازه‌...

ادامه مطلب

نظرات کاربران