معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

20 دی 1397
کانال تلگرام عمده فروشی صالح آباد

کانال تلگرام بازار صالح آباد – عمده فروشی آنلاین

با مشاهده روزانه و جستجو در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام صالح آباد می‌توانید جدیدترین محصولات تولیدی‌ها، واردکنندگان و خدمات شرکت‌های ترخیص کالا از گمرک و سایر کالای عرضه شده در عمده فروشی‌های کشور را به وسیله تلفن همراه خود مشاهده کنید. پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات منجر به تجارت‌های آنلاین در فضای مجازی گردیده و این مهم علاوه بر صرفه اقتصادی برای هر دو طرف، از عوامل تاثیر گذار در صرفه‌جویی از زمان است. با عضویت در کانال تلگرام سامانه تبلیغاتی صالح آباد در هر مکان و زمان به صورت آنلاین از محصولات و خدمات عرضه شده‌ در سامانه عمده فروشی صالح آباد دیدن فرمائید.

قبل از هر معامله و پرداخت اینترنتی حتما مقاله‌ی راهنمای خرید امن آنلاین از فروشندگان مجازی را به دقت مطالعه و نکات ذکر شده را جدی بگیرید؛ تا از سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی جلوگیری کنید.

سامانه صالح آباد سعی دارد تا با پوشش حداکثری محصولات فروشندگان فعال در بازارهای تهران و حومه و همچنین دیگر تامین کنندگان، کارگاه‌های تولیدی، وارد کنندگان و مراکز پخش در سرتاسر کشور به شما در انتخابی بهتر، خریدی بدون دغدغه و با کمترین قیمت‌های ممکن (بدلیل عدم وجود واسطه و فروش مستقیم) یاری نماید. همچنین شما می‌توانید با عضویت در کانال صالح آباد جدیدترین محصولاتی که در بازار عمده عرضه شده است را مشاهده نموده و همواره در خرید و یا فروش به مشتریان خود پیشگام باشید.

کانال تلگرام عمده فروشی صالح آباد

محصولات عرضه شده در کانال تلگرام صالح آباد 

بازار صالح آباد تهران یکی از بزرگترین و کامل‌ترین بازار‌های لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه عمده پایتخت می‌باشد و شامل مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های متعددی است که به عرضه محصولاتی نظیر لوازم جهیزیه عروس، ظروف سرو و پذیرایی، لوازم کادوئی، ظروف آشپزی و لوازم آشپزخانه، لوازم التحریر، اسباب بازی، ظروف کودک، لوازم و ظروف دکوری، ابزارآلات، گلدان و گل مصنوعی و… می‌پردازند.

تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب آنها، این امکان را فراهم نموده تا با هر قدرت خریدی، در این بازار به خرید لوازم و ظروف و وسایل مد نظر خود بپردازید و از جدیدترین کالا‌های روز بازار در منزل خود بهره‌مند گردید. لازم به ذکر است که سامانه صالح آباد بخش وسیعی از فروش عمده و خرده‌ی محصولات و لوازم خانگی کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام صالح آباد علاوه بر تبلیغات کالا و خدمات خود، محصولات موجود در بازار‌ها را نیز مشاهده کنید.


پذیرش آگهی و تماس با بخش بازاریابی

سامانه عمده فروشی آنلاین صالح آباد در نظر دارد تا با پوشش حداکثری کالا و اجناس توزیع شده در بازار گامی مهم و ارزنده در جهت تحقق اهداف خویش بردارد و با کم نمودن فاصله عرضه و تقاضا و حذف واسطه‌های فروش و افزایش قیمت کالا، شما را با قیمت‌های حقیقی و دست اول محصولات مواجه نماید و پروسه خرید را برای شما تسهیل نماید. شما فروشنده و عرضه کننده‌ی عزیز چنانچه تمایل به درج آگهی محصولات خود در سامانه صالح آباد را دارید لطفا از طریق دکمه زیر با کارشناس تبلیغات و بازاریابی در ارتباط باشید.


کارشناسان سامانه صالح آباد

مراجعین گرامی سامانه تبلیغاتی صالح آباد این بخش به منظور ارتباط و تعامل دوطرفه با شما بزرگواران در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان سامانه مطرح کنید.


کـارشناس تبلیغات و بازاریابی


ارتباط با واحد تبلیغات و فروش سامانه صالح آباد


پاسخگو تلگرام


کـارشــــناس امور فروشندگان


احراز هویت و امور مربوط به فروشندگان همکار


پاسخگو تلگرام


کـــارشــــناس روابـــط عمومی


روابط عمومی و امور مشتریان مجموعه صالح آباد


پاسخگو تلگرام


کارشناس شبکه‌های اجتماعی


پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تویتر


پیج اینستاگرام


کارشناس بخش فنی (وبسایت)


مشکلات و پیشنهادات فنی را در میان بگزارید.


پاسخگو تلگرام


مقالات مرتبط

26 خرداد 1401
سوق صالح آباد

سوق صالح آباد

سوق صالح آباد احد من أكبر اسواق الأجهزة المنزليه و اجهزه المطبخ هو يقع في جنوب غرب مدينه طهران...

ادامه مطلب
15 آبان 1399
بنر ظروف دکوری نوشته معرفی کانال تلگرام عمده فروشان

بهترین کانال تلگرام عمده فروشی ظروف دکوری (فروردین ۱۴۰۲)

کانال صالح آباد _ مرجع معرفی عمده فروشان مشاهده فرصت‌های خرید ویژه محصولات حراجی با عضویت در کانال صالح...

ادامه مطلب
20 مرداد 1402
کدوم جمعه بازار بهتره؟

کدوم جمعه بازار بهتره؟

برای آن دسته از افراد که به دلیل مشغله زیاد در ایام هفته امکان رفتن به بازارها را ندارند...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • saye
    18 خرداد 1398

    سلام خسته نباشید تشکر از سامانه تبلیغاتی صالح آباد بابت این مطلب مفید خواهش می‌کنم اطلاع‌رسانی کنید فروشگاه‌های بازار صالح آباد تهران چه ساعت کاری دارند.

    • مدیریت فنی
      18 خرداد 1398

      درود بر شما. ساعات کاری بازار صالح آباد از ۸ الی ۸٫۳۰ صبح آغاز می شود و تا نزدیکی غروب آفتاب معمولا حضور دارند. بهترین زمان برای عزیمت به این بازار صبح زود، سر ظهر یا نزدیک غروب هستش که ترافیک کاری کمتری وجود دارد.

  • حسین محمدی
    1 اسفند 1398

    لطفا بنده را در کانال صالح آباد اضافه بفرمائید.جهت ترید پلاسکو ارزانتر.تشکر

  • عمران
    3 دی 1401

    توی کانالتون ساعت دیواری عمده هم دارید؟

    • علیرضا یعقوبی
      3 دی 1401

      درود عمران عزیز
      بله تمامی فروشنده ها و تولیدکنندگان ساعت دیواری رو میتونین توی کانال ما پیدا کنید.
      فقط کافی ” ساعت دیواری ” را در کانال تلگرام صالح آباد جستجو کنید و در نتایج جستجو محصول و فروشنده مورد نظرتون رو پیدا کنید.
      کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

  • سارا احدی
    15 دی 1401

    کانال تلگرام صالح آباد رو جوین شدم، خیلی خوبه .. ممنونم خسته نباشید

    • علیرضا یعقوبی
      15 دی 1401

      درود سارا عزیز
      سلامت باشین ممنونم از اعتمادتون
      اگر سوالی داشتین حتما بپرسید تا پشتیبانان ما در اسرع وقت پاسختون رو بدند.

  • فروشگاه دکوری رضا
    16 آذر 1402

    میخواستم تجربه شخصیم رو بگم، من به واسطه یکی از دوستانم با کانال بازار صالح آباد آشنا شدم و از طریقش کلی دکوری فروشی مثل فولادی، تانیش، پرشین گلف و … رو شناختم و ازشون خرید کردم. اوایل فکر میکردن فروشنده نیستم ولی به محض اینکه فهمیدن فروشنده هستم و برای مغازه خرید میکنم تخفیفات خوبی بهم دادن. الان به فکر اینم یه دهنه مغازه دیگه بزنم برای ماگ و محصولات سرامیکی، خلاصه که کلی استفاده کردم از این کانال و خواستم تشکر کنم از این همه زحمتی که میکشید.