معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

آدرس بازار صالح آباد

دسته بندی: معرفی بازار
19 خرداد 1398
آدرس بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد یکی از بزرگترین بازارهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد.

این بازار در انتهای اتوبان شهید تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خوانی واقع شده است و بدلیل قرار گرفتن در این موقعیت (خارج از محدوده شهری و ترافیک)، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خودروهای شخصی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نظیر خطوط مترو و اتوبوسرانی به راحتی به این بازار عزیمت کرده و خریدی آسان و البته با بررسی و دقت کافی را داشته باشید.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین وجه تمایز این بازار نسبت به سایر بازار‌های کلی فروشی تهران همین است که شما می‌توانید بدون قرار گرفتن در حجمه شلوغی بازار و به‌دور از مشکلات ناشی از حمل و نقل و جابجایی بار به منزل، محصولات دلخواه خود را از بازار لوازم خانگی صالح آباد خرید کنید.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با محدوده جغرافیایی بازار صالح آباد و راه‌های دسترسی به آن بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 راهنمای مطالعه متن:


ویدئوی دسترسی به بازار صالح آباد

اگر برای اولین بار قصد رفتن به بازار صالح آباد را دارید پیشنهاد می‌کنم ویدئوی زیر را مشاهده کرده تا دچار سردرگمی‌های احتمالی حین رفتن نشوید.


بازار صالح آباد تهران کجاست؟

بازار صالح آباد تهران برخلاف تصور عموم مردم، بازاری سرپوشیده و مسقف، همانند بازارهای قدیمی تهران و شیراز نیست. این بازار شامل چند خیابان و کوچه متصل به هم می‌باشد که مغازه‌ها، عمده فروشی‌ها و انبارهای این بازار در آن واقع شده‌اند. بدلیل قرار گرفتن در بافت بیرون شهری، دسترسی به صالح آباد برای شهروندان تهرانی بسیار آسان می‌باشد و هموطنان ساکن در دیگر شهرستان‌ها نیز می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی و یا مترو، به راحتی به این بازار عزیمت کنند.


آدرس شماره ۱:


بزرگراه آزادگان (غرب به شرق)، مابین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا (صالح آباد غربی) ، خیابان شهید کلهر


آدرس شماره ۲:


انتهای اتوبان تندگویان به سمت اتوبان بهشت زهرا بعد از پل شهید صنیع خانی .صالح اباد غربی خ کلهر


بازار صالح آباد نیز همانند سایر بازارهای تهران دارای فضا و محوطه‌ای بزرگ می‌باشد که از چندین خیابان و کوچه اصلی تشکیل شده است. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خیابان‌های این بازار، خیابان کلهر است که هنگام ورود به بازار، اولین خیابانی است که شما مشاهده می‌کنید و بیشترین فروشگاه‌ها و انبارها در این راسته می‌باشد.

قابل ذکر است که این روزها صالح آباد روز به روز در حال گسترش می‌باشد و هم اکنون بخش عمده‌ای از شهرک رسالت (راسته اصلی) نیز میزبان مغازه‌ها، پاساژ و انبارهای لوازم خانگی، آشپزخانه و اسباب بازی و … شده است.

بازار صالح آباد تهران کجاست ؟


راه‌های دسترسی به صالح آباد با وسایل نقلیه عمومی :

اگر خودرو شخصی ندارید جای نگرانی نیست و شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به این بازار عزیمت کرده و از مغازه‌ها و فروشگاه‌های صالح ‌آباد دیدن کنید. هموطنان شهرستانی نیز با استفاده از ایستگاه‌های مترو قرار گرفته در ترمینال‌ها به راحتی می‌توانند به این بازار سفر کنند.


مترو 


ایستگاه مترو محمدیه از قطار پیاده شده و با اتوبوس میدان محمدیه _ شهرک رسالت به بازار عزیمت کنید.


تاکسی 


میدان بهمن (کشتارگاه) تاکسی‌های سر صالح آباد غربی


مینی بوس‌های میدان محمدیه


خود را با مترو یا اتوبوس به میدان محمدیه برسانید و از آن‌جا اتوبوس‌های شهرک رسالت را سوار شده و به بازار صالح آباد بروید.


اتوبوس BRT(از ترمینال‌جنوب)


بعد از خروج از ترمینال، سوار بی‌آرتی خط ۴ (پایانه افشار−ترمینال جنوب) شده و در ایستگاه میدان بهمن از اتوبوس پیاده شوید، سپس سوار تاکسی‌های خطی شهرک رسالت شده و به بازار صالح آباد بروید.


اتوبوس BRT(از ترمینال آزادی)


ابتدا با بی‌آرتی خط ۱ (چهارراه‌ تهرانپارس−آزادی) در ایستگاه‌نواب پیاده شده، خط عوض کرده و با بی‌آرتی خط ۴ (پایانه‌ افشار−ترمینال‌جنوب) در ایستگاه میدان‌‌ بهمن پیاده شوید. سپس با تاکسی‌های خطی شهرک رسالت به صالح آباد بروید.


برای دیدن نقشه بی‌آرتی‌ها و بدست آوردن اطلاعات کامل، مقاله “چطوری با مترو یا بی‌آرتی بریم صالح آباد؟” را مطالعه کنید.

اطلاعات مسیریابی به بازار صالح آباد:

در ادامه اطلاعات و لینک مسیریابی به بازار صالح آباد تهران را با اپلیکیشن‌های ویز، نشان، مسیرا و بلد برای شما قرار دادیم تا با یک کلیک بتوانید به این بازار براحتی سفر کنید.

توجه: قبل از کلیک بر روی لینک‌های زیر دقت داشته باشید که حتما اپلیکیشن مسیریاب بر روی گوشی شما نصب باشد.



پارکینگ خودرو شخصی :

شاید بتوان گفت مهم‌ترین وجه تمایز بازار صالح آباد نسبت به سایر بازارهای عمده فروشی تهران امکان حمل و نقل با خودرو شخصی به این بازار برای خرید و بارگیری از درب مغازه می باشد.

به گونه‌ای که شما می‌توانید با وسیله شخصی خود به آدرس دقیق مغازه مراجعه کرد و خرید خود را انجام دهید. البته برای جلوگیری از هرج و مرج و از بین رفتن نظم بازار دهیاری صالح آباد فضاهایی سر باز برای پارک ماشین کسبه و مشتریان را در چندین نقطه از بازار تعبیه کرده است که در ادامه تصاویری از این پارکینگ‌ها را مشاهده خواهید کرد.

  • برای دیدن تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر بر روی آن‌ها کلیک نمایید.

بازار صالح آباد تهران در نقشه گوگل مپ:

 


آدرس فروشندگان صالح آباد تهران

صفحه محصول:

شما می‌توانید برای اطلاع از آدرس و هویت جغرافیایی فروشندگان فعال در بازار به وبسایت صالح آباد مراجعه کنید. در صفحه هر محصول اطلاعات فروشنده اعم از آدرس، دکمه استعلام قیمت، کانال تلگرام و شماره‌های تماس قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از این اطلاعات فروشگاه مورد نظر خود را بهتر بشناسید.

آدرس-فروشندگان-صالح-آباد


صفحه فروشگاه:

همچنین می‌توانید در صفحه هر فروشگاه و با کمک اپلیکیشن‌های مسیریابی که در صورت ثبت در وبسایت به آدرس هر فروشنده متصل می‌شوند به راحتی و در عرض چندثانیه بهترین مسیر برای رسیدن به فروشگاه را در گوگل مپ و سایر اپلیکیشن ها رصد و مسیریابی کنید.

وبسایت صالح آباد و شبکه‌های پیام‌رسان و ویدئویی داخلی و خارجی نیز بهترین منبع برای معرفی جدیدترین محصولات، فروشندگان و خدمات عرضه شده در این بازار نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی و پوشش بازار می‌باشد.

آدرس فروشنده در صفحه فروشگاه


صالح آباد بورس چیست؟

صالح آباد یکی از مراکز خرید کلی و عمده فروشی در استان تهران می‌باشد که به توزیع و پخش لوازم آشپزخانه، صنایع دکوری، لوازم کادویی، لوازم خرازی، اسباب بازی، عروسک، کالای خواب و حمام، شلف و باکس دکوری، مجسمه های تزئینی، گلدان، گل مصنوعی و دیگر خرد و ریز منزل می‌پردازد. تنوع بالا، تردد آسان و قیمت‌های مناسب از مزایای این بازار لوازم خانگی می‌باشد که این روزها مشتریان و خریداران زیادی را به سوی خود کشانده است.

اطلاعات جامع‌تر اصناف، محصولات و جدول اطلاعات فروشندگان رو در مقاله صالح آباد چی داره بخون…

مهم ترین انبارهای صالح آباد

بازار صالح آباد تهران در ابتدا از انبار ۸۸ شروع به فعالیت می‌کند و به نوعی شکل‌گیری بازار از این انبار آغاز گردیده است. به همین دلیل این انبار معروف‌ترین انبار صالح آباد نیز می‌باشد و درحال حاضر فروشندگان بسیاری در این انبار محصولات خود را عرضه می‌کنند. سایر انبارها هم فعالیت خوبی دارند و محصولات متنوعی در بخش‌های مختلف عرضه می‌گردد. معروف‌ترین انبارهای صالح آبادتهران: انبار۸۸, انبارفیاضی, انبارداوری, انبار۶۹, انبار۷۷ می‌باشد که روزانه میزبان هزاران بازدیدکننده و خریدار می‌باشد.

در کانال تلگرام صالح آباد عمده هر محصولی رو که برای مغازت میخوای؛ جستجو کن…

  • در ادامه تصاویری از نمای کلی بازار صالح آباد را با هم مشاهده میکنیم. برای دیدن در ابعاد بزر‌گ‌تر بر روی آنها کلیک نمایید.

ساعت کاری بازار صالح آباد

ساعت کاری بازار صالح آباد تهران در طول ایام هفته در روزهای گرم سال به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۸ شب می‌باشد که این مورد در فصول سرد سال، یک ساعت تغییر کرده و از ساعت ۹ صبح الی ۷ شب می‌باشد. عمده فروشان و تک فروشی‌های فعال در این بازار همه روزه و حتی ایام تعطیل هفتگی و رسمی در طول این ساعات مشغول فعالیت و ارائه خدمات می‌باشند.

  • اگر میخواید به صورت دقیق از وضعیت ساعات کاری بازار صالح آباد در روزهای تعطیل و مناسبت‌های رسمی اطلاع کسب کنید؛ ویدئو جمعه گردی بازار صالح آباد را مشاهده کنید.

لایوهای بازارگردی و قیمت روز اجناس عمده را در پیج اینستاگرام صالح آباد ببین…

خدمات رفاهی صالح آباد غربی

صالح آباد غربی علاوه بر پاساژها، مغازه‌ها و انبارهای فروش کالا که شما را از هر کالایی بی‌نیاز کرده است؛ برای وقتی که زمان زیادی را در بازار هستید هم برخی خدمات رفاهی از جمله، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات شهری از جمله دفترپیشخوان، عابربانک، سرویس بهداشتی، پارکینگ و … را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

دفتر پیشخوان دولت:

دفتر پیشخوان خدمات دولت منطقه ۱۹ تهران | صالح آباد غربی

آدرس: تهران – منطقه ۱۹ – صالح آباد غربی – کوچه آصف الدوله – دفتر پیشخوان خدمات دولت _ کد ۷۲۱۶۱۱۹۱ تهران

دفتر پیشخوان دولت صالح آباد


رستوران، ساندویچی و کافی شاپ:

در بازار صالح آباد تهران محیط هایی جهت سرو غذا وجود دارد که دارای محیطی آرام و مناسب برای سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی می‌باشد. در این بازار دو فست فود نیز می‌باشد و شما می‌توانید انواع ساندویچ و برگرها را در آنجا میل نمائید. همچنین برای سرو انواع نوشیدنی های گرم و خنک نیز چند کافی شاپ در بازار وجود دارد که می‌توانید در این محیط های مطلوب به گفتگو و استراحت بپردازید.

خدمات شهری و امکانات رفاهی:

صالح آباد دارای خدمات شهری و مکان‌های مذهبی از جمله حسینیه و مسجد است و پارک جنگلی که دارای فضایی مناسب برای استراحت، تفریح، بازی و سرگرمی خود و کودکانتان می‎‌باشد . همچنین در بازار صالح آّباد تهران شعبه های بانک شهر، بانک تجارت، بانک ملت به همراه خودپرداز قرار دارد از این رو شما می‌توانید تمامی امور بانکی خود را به راحتی در این شعب ها انجام دهید.

همچنین بازار بزرگ صالح آباد تهران دارای سوپر مارکت، دو داروخانه (دکتر جعفری و ناظری) و نانوایی بربری، نانوایی برکاتی، پمپ بنزین، کتابخانه عمومی، پارکینگ وسایل سنگین، سرویس بهداشتی و باشگاه ورزشی ATISAZ نیز می‌باشد که جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان و بازدیدکنندگان به خدمت گرفته شده است.

  • در ادامه تصاویری از امکانات رفاهی بازار را برای شما به نمایش می گذاریم. برای مشاهده در ابعاد بزرگ‌تر بر روی آنها کلیک نمایید.

داروخانه شبانه روزی صالح آباد


خدمات غیرحضوری بازار صالح آباد

سامانه تبلیغاتی بازار صالح آباد با بیش از نیم دهه سابقه به منظور پوشش کالا و اجناس بازار صالح آباد (و دیگر بازارهای حومه) و معرفی آن به عرضه کنندگان این محصولات در سرتاسر کشور و همچنین در جهت تسهیل مبادلات کالا، دسترسی به بازار گسترده و کاهش هزینه‌های طرفین مبادله راه‌اندازی شده است.

عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می‌نماید. کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی باعث رشد فروش، افزایش سود‌آوری، گردش مالی مناسب و راه اندازی چرخه اقتصاد خواهد گردید. ما بر آنیم تا با کمک متخصصین این امر و همچنین مشایعت و همراهی شما عزیزان در جهت تحقق این اهداف برآییم.

اطلاعات اینترنتی بازار:

وبسایت صالح آباد:

شما می‌توانید محصولات دلخواه خود را در وبسایت صالح آباد که با جستجوی بسیاری از کلمات جایگاه خوبی در فضای گوگل را به خود اختصاص داده است را مشاهده و بررسی کرده و با کمک اطلاعات تماس موجود در هر صفحه محصول با فروشنده آن به راحتی ارتباط برقرار کنید و در صورت تمایل محصول را خریداری نمایید.

آدرس وبسایت بازار صالح آباد

 کانال تلگرام صالح آباد:

با توجه به اینکه عمده فروشندگانی که با ما همکاری دارند فعالیت خود را مبتنی بر پیام رسان تلگرام پیش می‌برند و محصولات خود را در کانال‌ تلگرام صالح آباد قرار می‌دهند؛ این کانال مرجعی بسیار مناسب برای معرفی و عرضه محصولات عمده در سرتاسر کشور می‌باشد و شما می‌توانید عمده هر محصولی را که برای مغازه یا فروشگاه خود می‌خواهید در این کانال جستجو و بررسی کنید. با فروشنده آن ارتباط برقرار نموده و خرید خود را انجام دهید.

آدرس تلگرام صالح آباد

 پیج اینستاگرام صالح آباد:

قیمت روز محصولات عمده، لایو بازارگردی و اختصاصی فروشگاه‌ها و معرفی عمده فروشان اصناف مختلف را می‌توانید در پیج اینستاگرام صالح آباد مشاهده کنید. در این پیج شما می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی در خصوص بازار‌های عمده کالای آشپزخانه و لوازم خانگی تهران داشته باشید و عمده فروشی های فعال در این بازارها را بهتر بشناسید.

آدرس اینستاگرام صالح آباد


ارتباط با کارشناسان سامانه صالح آباد

شما فروشنده و عرضه کننده‌ی محترم چنانچه تمایل به درج آگهی محصولات خود در سامانه تبلیغاتی بازار صالح آباد را دارید لطفا از طریق دکمه‌ی زیر با تلگرام پاسخگوی واحد مالی ما در ارتباط باشید. این راه‌های ارتباطی به منظور تعامل دوطرفه در نظر گرفته شده است و میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان صالح آباد مطرح کنید.

کارشناسانواحد مربوطهپاسخگویی
کـارشناس تبلیغات و بازاریابیارتباط با واحد تبلیغات و فروش سامانه صالح آبادپاسخگو تلگرام
کـارشــــناس امور فروشندگاناحراز هویت و امور مربوط به فروشندگان همکارپاسخگو تلگرام
روابـــط عمومی و ثبت شکایاتروابط عمومی و امور مشتریان مجموعه صالح آبادپاسخگو تلگرام
کارشناس شبکه‌های اجتماعیپشتیبانی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تویترپیج اینستاگرام
کارشناس بخش فنی (وبسایت)مشکلات و پیشنهادات فنی را در میان بگزارید.پاسخگو تلگرام
کارشناس فروشندگانپاسخگو تلگرام

مقالات مرتبط

20 دی 1397
کانال تلگرام عمده فروشی صالح آباد

کانال تلگرام بازار صالح آباد تهران

کانال تلگرام بازار صالح آباد – عمده فروشی آنلاین با مشاهده روزانه و جستجو در کانال تلگرام و پیج...

ادامه مطلب
7 شهریور 1398
ساعت کاری بازار صالح آباد

ساعت کاری بازار صالح آباد

بازار صالح آباد تهران واقع در جنوب تهران (تقاطع اتوبان تندگویان و هاشمی) بازار عمده فروشی لوازم خانگی، آشپزخانه،...

ادامه مطلب
9 دی 1398
مرکز خرید رویال سنتر

مرکز خرید رویال سنتر (بازار صالح آباد تهران)

معرفی مرکز خرید عمده رویال سنتر مجتمع تجاری رویال سنتر یکی از مجتمع‌های تجاری در بازار صالح آباد تهران...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • نگار
    26 خرداد 1398

    صالح آباد لوازم آشپزخونه است بیشتر یا دکوری اینا هم داره؟

    • مدیریت فنی
      26 خرداد 1398

      درود . صالح آباد عموم محصولاتی که مربوط به منزل میشه اعم از لوازم دکوری، آشپزخانه، کالای خواب، اسباب بازی و … رو داره و شما می تونید شمای کوچکی از اونو داخل وبسایت صالح آباد مشاهده کنید. با احترام

    • فاطمه
      9 آبان 1398

      سلام. چطور میشه تو اینستا با کمک شما کسب و کار راه انداخت.. منظورم فروش اجناس شماست

      • مدیریت فنی
        11 آبان 1398

        درود بر شما. ما در سامانه تبلیغاتی صالح آباد به معرفی محصولات شما در بازار عمده می پردازیم و محصولات مورد نظر را در پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و وبسایت حاضر با توجه به نیاز مشتری آگهی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر به آیدی پشتیبانی ما در انتهای سایت پیام دهید.

  • Aida
    1 مهر 1398

    واقعا شوك شدم خيلي خيلي سايت خوبي داريد
    مرسي از اين همه رسيدگي و پشتكار ????

  • محمد
    3 مرداد 1401

    سلام ۲تا بازار صالح آباد داریم؟چون تو قسمت آدرس ۲تا هست

    • زهرا رضایی _ کارشناس محتوا
      4 مرداد 1401

      سلام وقتتون بخیر. خیر آدرس یکی هست. فقط از دو مسیر متفاوت توضیح داده شده

  • سعیده
    5 آذر 1401

    بازار صالح آباد برای خرید جهیزیه اینا خوبه؟ چیا میشه خرید؟

    • علیرضا یعقوبی
      23 آذر 1401

      درود بر شما
      تمامی اطلاعات مورد نیاز شما اعم از محصولات عرضه شده در بازار و … را اینجا مطالعه کنید

  • مژده
    22 آذر 1401

    اینکه بازار صالح آباد کجاست خوبه بدونیم، اما تفاوت قیمتش بازار های دیگه و دقیقا محصولاتی که دارن فکر کنم مهم تر باشه، چطور کمکم میکنید!؟

    • علیرضا یعقوبی
      23 آذر 1401

      درود بر شما
      همونطور که میدونین قیمت‌ها در بازار الان هیچ ثباتی ندارند و بخاطر همین نمیشه گفت کجا ارزون تر و مقرون به صرفه است خرید. این عدم ثبات قیمت ممکن باعث بشه یک محصول در یه بازار با قیمت پایین تر و در بازار دیگه با قیمت بالاتر پیدا بشه

  • امیرعلی
    22 آذر 1401

    سلام
    من فروشنده ام چطور میتونم تبلیغ بدم سایت شما؟

    • علیرضا یعقوبی
      23 آذر 1401

      درود بر شما
      قبل از شروع همکاری حتما صفحه‌ی قوانین و مقررات بازار صالح آباد را از اینجا مطالعه کنید.
      و برای اطلاع دقیق از شرایط همکاری با سامانه تبلیغاتی ما اینجا کلیک کنید.

  • مهرداد
    6 اردیبهشت 1402

    سلام…. واضح گفته نشده که در روز جمعه میشه خرید کرد و تک فروشی دارند (خصوصا اسباب بازی فروشی).