معرفی محصولات روز بازار صالح آباد در کانال تلگرام @salehabad

چطوری با مترو یا اتوبوس بی آر تی بریم صالح آباد؟

دسته بندی: اخبار
1 مرداد 1401
دسترسی با وسایل نقلیه عمومی به صالح آباد

بازار صالح آباد تهران یکی از بهترین و متنوع ترین بازارهای عمده فروشی در زمینه فروش لوازم خانگی، آشپزخانه، اسباب بازی، لوازم دکوری و تزئینی و … می‌باشد. تنوع بسیار بالا و قیمت‌های مناسب؛ این بازار را به یکی از پر رفت و آمدترین بازارهای تهران تبدیل کرده است به گونه‌ای که حتی روزهای تعطیل نیز، درب آن به روی مراجعین باز است. بازار صالح آباد در محدود‌ه‌ای خارج از شهر و در امتداد اتوبان بهشت زهرا (به سمت جنوب تهران)، بعد از پل صنیع خانی واقع شده‌است و به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد تمایزات بسیاری از نظر حمل و نقل و باربری با دیگر بازارهای عمده فروشی تهران دارد.

این بازار روزانه شاهد حضور مشتریان زیادی از اقصی و نقاط کشور می‌باشد که اطلاع از مسیرهای حمل و نقل عمومی و شخصی جهت رفت و آمد به این بازار به آنها کمک زیادی می‌کند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا علاوه بر قراردادن لینک‌های مسیریابی اپلیکیشن های مختلف چون ویز؛ نشان، بلد و … دسترسی به کمک وسایل نقلیه عمومی چون مترو، اتوبوس های BRT و قطار را معرفی کنیم.

پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.


راهنمای مطالعه متن:


چطوری با مترو بریم صالح آباد؟

اگر ماشین شخصی نداربد گزینه‌ی بعدی که برای رفتن به بازار صالح آباد می‌توانید انتخاب کنید؛ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همچون: مترو، بی‌آرتی، تاکسی‌های شخصی و یا اینترنتی (اسنپ و تپسی) است.

نکته: گفتنی است که بازار صالح آباد، مترو و بی‌آرتی مستقیم و مستقل ندارد و مواردی که معرفی می‌شوند نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این بازار هستند.

با وارد شدن به سایت صالح آباد می‌توانید تمامی محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رسند را جستجو و بررسی کنید.

نزدیکترین مترو به صالح آباد

مترو یکی از پر استفاده‌ترین وسایل نقلیه عمومی در تهران است که روزانه افراد زیادی برای فرار از شلوغی‌ سطح شهر از آن استفاده می‌‌کنند. برای رسیدن به بازار صالح آباد (اگر داخل شهر تهران هستید) از طریق مترو باید خود را به ایستگاه میدان محمدیه در خط یک مترو (کهریزک−تجریش) برسانید. بعد از پیاده شدن در ایستگاه و خارج شدن از مترو، سوار اتوبوس‌های میدان محمدیه به شهرک رسالت شده و در همان ایستگاه شهرک رسالت پیاده شوید. شهرک رسالت همجوار با بازار صالح آباد می‌باشد.

  • اگر در ترمینال‌های مسافربری هستید نیاز نیست تا ایستگاه محمدیه بروید و فقط کافیست از راهنمای مسیریابی اتوبوس های BRT (که در ادامه قرار دادیم) استفاده کنید و به بازار صالح آباد بروید.

 

مترو صالح آباد

چجوری با اتوبوس بی آر تی بریم صالح آباد؟

از دیگر وسایل نقلیه عمومی که در طول روز استفاده‌ زیادی از آن می‌شود، اتوبوس‌های BRT است. برای رفتن به بازار صالح آباد نیز می‌توانید از خطوط مختلف آن برای رسیدن به این بازار استفاده کنید. در ادامه اطلاعات کامل را برایتان آورده‌ایم.

  • تهران: کسانی که ساکن تهران هستند از نقاط مختلف و ایستگاه‌های بی‌آرتی نزدیک به محل زندگیشان، باید خود را به ایستگاه میدان بهمن در خط ۴ (پایانه افشار−ترمینال جنوب) برسانند. بعد از آن با تاکسی‌های خطی شهرک رسالت به بازار صالح آباد بروند.

بی آر تی صالح آباد

  • ترمینال جنوب: برای افرادی که از شهرستان می‌آیند و پایانه جنوب مقصدشان است؛ بعد از خروج از ترمینال، سوار بی‌آرتی خط ۴ (پایانه افشار−ترمینال جنوب) شده و در ایستگاه میدان بهمن از اتوبوس پیاده شده و سوار تاکسی‌های خطی شهرک رسالت می‌شوند و به بازار صالح آباد می‌روند.
  • ترمینال آزادی: برای کسانی هم که از شهرستان آمده و در ترمینال آزادی پیاده می‌شوند؛ باید ابتدا با بی‌آرتی خط ۱ (چهارراه تهرانپارس−آزادی) در ایستگاه نواب پیاده شده، خط عوض کرده و با بی‌آرتی خط ۴ (پایانه افشار−ترمینال جنوب) به سمت پایانه جنوب رفته و در ایستگاه میدان بهمن پیاده شوید. بعد از آن با تاکسی‌های خطی شهرک رسالت به صالح آباد می‌روید.

بی آرتی بازار صالح آباد

 

جدیدترین محصولات بازار را در کانال تلگرام صالح آباد جستجو کنید.

چطوری با ماشین شخصی به صالح آباد برویم؟

افرادی که ساکن تهران هستند و یا از شهرستان با وسیله شخصی به تهران می‌آیند؛ بدون قرار گرفتن در شلوغی و طرح ترافیک می‌توانند به راحتی و با استفاده از آدرس زیر به بازار صالح آباد عزیمت کنند. در ادامه آدرس دقیق این بازار و اپلیکیشن‌های مسیریابی برای دسترسی هرچه بهتر و راحت‌تر شما قرار دادیم.


آدرس شماره ۱:


بزرگراه آزادگان (غرب به شرق)، مابین بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه بهشت زهرا (صالح آباد غربی)، خیابان شهید کلهر


آدرس شماره ۲:


انتهای اتوبان تندگویان، به سمت اتوبان بهشت زهرا، بعد از پل شهید صنیع خانی، صالح آباد غربی، خیابان کلهر


در ادامه اطلاعات و لینک مسیریابی به بازار صالح آباد تهران را با اپلیکیشن‌های ویز، نشان، گوگل مپ و بلد برای شما قرار دادیم تا با یک کلیک بتوانید به این بازار به راحتی سفر کنید.

توجه: قبل از کلیک بر روی لینک‌های زیر دقت داشته باشید که حتما اپلیکیشن مسیریاب بر روی گوشی شما نصب باشد.


google-map


چجوری با قطار بریم صالح آباد؟

از آنجایی که ایستگاه راه آهن در فاصله کمی از بازار صالح آباد قرار دارد؛ اگر با قطارهای بین شهری به تهران می‌آیید بعد از آنکه به ایستگاه راه آهن رسیدید می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های خطی که در آن محل هستند، خود را به بازار برسانید. همچنین می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) درخواست ماشین داده و براحتی و در زمانی اندک بازار صالح آباد بروید.

در آخر با توجه به قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر محصولات بازار صالح آباد پیشنهاد می‌شود حتما برای یکبار هم شده چه با وسیله شخصی و چه با وسایل نقلیه عمومی به این بازار بروید و از فروشگاه‌های صالح آباد دیدن کنید.

مقالات مرتبط

19 خرداد 1398
آدرس بازار صالح آباد تهران

آدرس بازار صالح آباد

بازار صالح آباد یکی از بزرگترین بازارهای لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه واقع در جنوب غربی شهر تهران می‌باشد....

ادامه مطلب
28 فروردین 1401
صالح آباد بورس چیست؟

بازار صالح آباد تهران بورس چیست؟

بازار صالح آباد بورس چیست؟ اگر ساکن تهران هستید و یا برای خرید عمده راهی بازارهای کلی فروشی پایتخت...

ادامه مطلب
11 آبان 1400
مراکز خرید و انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد

انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد تهران

بازار صالح آباد تهران اوایل دهه هشتاد با انباری متوسط از کالاهای وارداتی (انبار ۸۸) چون سفره و اقلام...

ادامه مطلب

نظرات کاربران

  • سمیه
    30 آذر 1401

    سلام خسته نباشید، من میخوام با شخصی برم بازار، لوکیشن میشه برام بفرستید؟

    • علیرضا یعقوبی
      30 آذر 1401

      درود بر شما، بله حتما
      اگر تمایلی به رفتن با مترو یا بی ار تی به بازار را ندارید اینجا کلیک کنید تا آدرس دقیق بازار صالح آباد همراه با لوکیشن و سایر اطلاعات اعم از پارکینگ ها و … را مشاهده کنید.

  • عادل جهرمی
    17 دی 1401

    بنظرم با اسنپ راحتتره، میگری و تا توی خوده بازار میری ، با مترو یکم سخته، ولی به حال ممنون که بازار صالح آباد رو به این خوبی معرفی کردین، به کار من که خیلی اومد

    • علیرضا یعقوبی
      21 دی 1401

      درود عادل عزیز
      خوشحالم که تونستیم بهت کمک کنیم
      بله هرکسی بنا به سلیقه‌ی خودش، راهی رو برای رفتن به بازار انتخاب میکنه
      دسترسی های متعدد اعم از مترو، بی ار تی، اسنپ، ماشین شخصی و … به بازار صالح آباد هستش که اون رو از سایر بازار های همتای خودش متمایز کرده

  • یلدا
    3 مرداد 1402

    سلام در بازار صالح آباد میتونیم جنس تکی هم بخریم با قیمت مناسب و تعداد دلخواه یا حتما باید عمده خرید کرد؟ بازار تا چه ساعتی باز هست؟

    • فاطمه باباعلی _ کارشناس محتوا
      29 مرداد 1402

      سلام یلدا. بعضی از مغازه‌های بازار علاوه بر فروش عمده فروش تکی هم دارند همچنین در روزهای جمعه اکثر مغازه‌های بازار صالح آباد تک فروشی دارند. پیشنهاد می‌کنم مقاله ساعت کاری بازار صالح آباد را مطالعه کنید.